logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps 17 03

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

140708 kabaretowe wakacje

Rozpoczęła się kolejna kampania promująca efekty wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. O jej szczegółach była mowa na konferencji prasowej w Urzędzie Marszałkowskim. Dziennikarze zobaczyli spot reklamujący unijne projekty zrealizowane na Podkarpaciu, a także poznali szczegóły dotyczące wyjątkowego wydarzenia – Kabaretowych Wakacji z Duchami.

Lotnictwo, nauka, badania, infrastruktura komunikacyjna, a także turystyka i dziedzictwo kulturowe  - to główne obszary, które będą promować spoty reklamowe. Kampania jest finansowana z pieniędzy unijnych, bo to właśnie Bruksela wymaga od Urzędu Marszałkowskiego takiej promocji, a jej celem jest pokazanie mieszkańcom regionu, jak wiele udało się zrobić dzięki unijnym dotacjom i jak dzięki temu poprawił się ich komfort życia.

Promując ten program, wzmacniamy pozytywny wizerunek Unii Europejskiej, środków europejskich. Myślę, że o tym nigdy nie jest za mało, dlatego musimy promować efekty, jakie niosą za sobą unijne fundusze, stąd ta nowoczesna, dynamiczna forma promocji Regionalnego Programu Operacyjnego – mówił na konferencji marszałek Władysław Ortyl.

 

Kampania promująca Regionalny Program Operacyjny rozpoczęła się 6 lipca i potrwa do 15 sierpnia. W tym czasie w radiu, telewizji, kinie i Internecie będzie można zobaczyć i usłyszeć reklamy pod wspólnym hasłem Podkarpackie po naszej myśli.

W tym roku również RPO będzie promowane przez to hasło. To hasło zostało zaproponowane kilka lat temu, podczas jednej z pierwszych tego typu kampanii, bardzo się nam spodobało i co roku używamy go w kampanii promującej RPO – mówiła na konferencji Marta Matczyńska – dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.

Na konferencji była także mowa o wydarzeniu, które już w najbliższy piątek (11 lipca) będzie mieć miejsce w Przemyślu. Chodzi o Kabaretowe Wakacje z Duchami. Kabarety i duchy odwiedzą Zamek Kazimierzowski, a co z tego wyniknie zarejestrują kamery TVP 2. Przedstawienie reżyseruje firma Kuman Team, która realizowała takie medialne przedsięwzięcia jak Sabat Czarownic czy Europa da się lubić. Leszek Kumański zapewnił, że widowisko w Przemyślu będzie wyjątkowe.

Będzie to wielkie, medialne widowisko, do którego wykorzystamy wyjątkową scenerię Zamku Kazimierzowskiego. Chcemy, aby baszta zamku była jednym wielkim ekranem, na którym będziemy wyświetlać wizualizacje. Będą przy tym pracować najlepsze ekipy oświetleniowców, dźwiękowców grafików i wielu innych specjalistów, którzy gwarantują wyjątkowe widowisko – zapewniał Leszek Kumański z Kuman Team.

W Przemyślu wystąpią takie kabarety jak Kabaret Pod Wyrwigroszem, Kabaret Nowaki, Andrzej Poniedzielski, Kabaret Koń Polski, Kabaret Rak, Tercet czyli Kwartet (Hanna Śleszyńska, Piotr Gąsowski, Robert Rozmus, Wojciech Kaleta), Kabaret Dno, Art Color Ballet.

Pierwsza cześć widowiska będzie nosiła tytuł i będzie dotyczyła tego, czego boją się Polacy, a druga część będzie castingiem na najstraszniejszego ducha – mówi o szczegółach Kabaretowych wakacji z duchami Leszek Kumański.

Kabaretowe Wakacje z Duchami będzie można obejrzeć 9 i 16 sierpnia na antenie TVP 2. Emisję poprzedzą spoty reklamowe w postaci felietonów promujących projekty zrealizowane ze środków unijnych w naszym województwie. Na antenie TVP zostaną pokazane ciekawe miejsca z Podkarpacia, które zmieniły się dzięki unijnym dotacjom. Będą to między innymi Bieszczadzka Kolejka Leśna, Muzeum Historyczne w Sanoku, Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, Zamek w Łańcucie, Lotnisko Rzeszów-Jasionka, Zakłady Lotnicze Mielec.

To będą dwa tygodnie intensywnej promocji Podkarpacia na antenie Telewizji Polskiej, będą felietony, zwiastuny, na pewno o Podkarpaciu będzie głośno – mówił Leszek Kumański z Kuman Team.

 

Monika Konopka
fot. Daniel Kozik
Biuro Prasowe

Statystyka

Odwiedza nas 861 gości oraz 0 użytkowników.