logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

Ochrona danych osobowych
 

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps 1 2018

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

wrota-prom

180607 kongresmarksport

I Kongres Marketingu Sportowego to próba odpowiedzi na pytanie czy promocja przez sport jest dobrym kierunkiem dla biznesu i samorządów. O takiej formie działań reklamowych rozmawiali dziś w G2A Arenie przedstawiciele świata biznesu, sportu i samorządów. Wśród nich znaleźli się m.in. Marta Półtorak – prezes Marma Polskie Folie, Krzysztof Ignaczak – mistrz świata w siatkówce, wieloletni gracz Asseco Resovii, Bartosz Górski – prezes klubu Asseco Resovia oraz gospodarz regionu – marszałek Władysław Ortyl. 

W trakcie Kongresu paneliści zwracali uwagę na zagadnienia finansowania w sporcie, sponsoringu i budowania współpracy z partnerami komercyjnymi, brandingu klubów sportowych czy kreowania wizerunku sportowców, a także wykorzystania wydarzeń sportowych jako kanałów komunikacji marketingowej.

Otwierający wydarzenie marszałek Władysław Ortyl, mówił korzyściach płynących z lokowania środków w promocję poprzez sport.

- Cieszymy się bardzo, że możemy dziś otworzyć Kongres Marketingu Sportowego, że udało się go zorganizować. Sport jest blisko gospodarki, dlatego za jego pośrednictwem podejmujemy działania promocyjne i marketingowe. Środki, które przekazywaliśmy na organizację wydarzeń sportowych dawały nam w poprzednim sezonie bardzo dobry ekwiwalent. Ten jeszcze nie jest zakończony, ale myślę, że będzie jeszcze lepiej niż w zeszłym roku – powiedział marszałek.

Kongres Marketingu Sportowego to wspólna inicjatywą G2A Arena oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego. W ramach paneli wiodących, pierwszego dnia Kongresu poruszono zagadnienia finansowania klubów sportowych, w tym pozyskiwania środków ze sponsoringu, wartości promocji poprzez sport dla miast i regionów, budowania wizerunku i rozwijania marki klubu sportowego, a także tworzenia widowisk sportowych i zarządzania infrastrukturą sportową. Drugi dzień Kongresu poświęcony będzie najnowszemu zjawisku w świecie marketingu sportowego - eSportowi.

Michał Mielniczuk
fot. Michał Mielniczuk
wideo: Sebastian Kieszkowski

Statystyka

Odwiedza nas 687 gości oraz 0 użytkowników.